نمایندگی یخچال وایت هاوس

چشمان خود را بسته و تلاش کنید تا زندگی روزمره خود را بدون حضور یک یخچال در آشپزخانه‌تان، تصور کنید؛ شاید به تصویر کشیدن چنین دنیایی محال نباشد، اما قطعا زندگی در آن سخت، طاقت‌فرسا و عذاب‌آور خواهد بود. حال که از اهمیت یخچال‌ها بیش از پیش آگاه شدیم، زمان آن رسیده تا با بررسی یخچال‌های وایت هوس، برای این سوال پاسخی قانع‎کننده را جستجو کنیم؛ یخچال وایت هوس چه تفاوتی با دیگر یخچال‌ها داشته و چرا باید آن را بر دیگر لوازم نگهدارنده، ترجیح دهیم؟ در ادامه این مقاله به پرسش بالا پرداخته و همچنین مراکز نمایندگی یخچال وایت هاوس را از زوایای مختلف بررسی می‌کنیم.

ساید وی آی پی با کارشناسانی متخصص، متعهد و کارآمد آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می‌باشد. شما می‌توانید با توجه به محل سکونت خود با نزدیک ترین نمایندگی های ما در ارتباط باشید.

شمال و شمال غرب

لواسانات، شمیرانات، نیاوران، ولنجک، الهیه، تجریش، شریعتی، فرمانیه، کامرانیه، چیذر، زعفرانیه، منظریه، ازگل، دربند، دزاشیب، محمودیه، پل رومی، پاسداران، ظفر، میرداماد، جردن، دروس، پارک وی، شهرک غرب، سعادت آباد، ملاصدرا

مرکزی

راه آهن، مولوی، شوش، میدان قزوین، منیریه، حسن آباد، بعثت، افسریه، نازی آباد

شرق و جنوب شرق

گیشا، فاطمی، آرژانتین، عباس آباد، مطهری، فلسطین، توانیر، یوسف آباد، گاندی، امیرآباد

غرب و جنوب غرب

آیت الله کاشانی، باغ فیض، بلوار فردوس، آریا شهر، جنت آباد، جنرال الکتریک پونک، صادقیه، اکباتان، شهرک آپادانا، شهرزیبا، شهرک آزادی، مرزداران، شهرآرا، پاتریس، جلال آل احمد، سردار جنگل، شهرک راه آهن، جنرال میدان المپیک، شهران

 

ساید وی آی پی | نمایندگی تعمیرات تخصصی انواع یخچال و ساید آمریکایی

برای تعمیر لوازم خانگی خود میتوانید از شماره تماس ها یا فرم ثبت درخواست استفاده نمایید
شما میتوانید با پرکردن فرم زیر درخواست تعمیر خود را ثبت کنید تا در سریعترین زمان کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و تعمیرکاران را به محل اعزام کنند.

تخصصی ترین دپارتمان تعمیرات برندهای لوازم خانگی در تهران

سوالات متداول تعمیرات وایت هاوس

شرکت ساید وی آی پی در تلاش است که همواره بهترین قیمت را به مشتریان خورد ارائه دهد ولی نمی‌توان بدون عیب‌یابی و بازدید کارشناسان قیمت دقیقی از تعمیرات اعلام کرد. هزینه دستمزد تعمیرات توسط نرخنامه اتحادیه تعیین می‌گردد و جهت رضایتمندی مشتریان در اکثر مواقع هزینه دستمزد از این نرخنامه نیز کمتر می‌باشد.

هر یک از انواع خدمات از جمله عیب‌یابی تخصصی یا تعمیرات حرفه‌ای لوازم خانگی و درصورت نیاز به قطعات اصلی و اورجینال آن قطعه وخدمات در نمایندگی وایت هاوس، شامل گارانتی 18 ماهه می‌باشد.

در صورت نیاز به قطعات اورجینال و اصلی لوازم خانگی وایت هاوس، این قطعات توسط شرکت ساید وی آی پی تامین می‌گردد و این قطعات دارای 18 ماه ضمانت می‌باشند.

نمایندگی وایت هاوس در ساید وی آی پی با کادری مجرب و با تجربه تمامی لوازم خانگی برند وایت هاوس را تعمیر و در صورت نیاز به قطعات اصلی و اروجینال، آنها را با ضمانت 18 ماهه تعویض می‌کند.

تعمیرات یخچال فریزر وایت هاوس

خرابی یخچال‌های وایت هاوس یکی از مسائلی است که ممکن است برای افرادی که از این مدل یخچال‌ها استفاده می‌کنند پیش بیاید. درصورت نیاز یخچال وایت هاوس به انجام هرگونه تعمیرات، تماس با نمایندگی یخچال وایت هاوس بهترین گزینه است. تیم نمایندگی یخچال وایت هاوس متشکل از ماهرترین تکنیسین‌ها و تعمیرکاران یخچال است که در سریع‌ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما حاضر خواهند شد و در مدت زمان کوتاهی کار تعمیرات را انجام خواهند داد.

قطعات استفاده شده در هر برند از یخچال‌های فریزر متفاوت است بنابراین برای انجام تعمیرات هر مدل یخچال باید از افراد حرفه‌ای و با تجربه که شناخت کافی از یخچال مورد نظر دارند، استفاده شود. افراد متخصص در زمینه تعمیرات یخچال وایت هاوس پس از بررسی کامل و عیب یابی، اگر امکان داشته باشد، قطعه خراب شده را تعمیر می‌کنند و در صورتی که امکان تعمیر قطعه مورد نظر وجود نداشته باشد، آن را تعویض خواهد کرد. بنابراین از صرف هزینه اضافی جلوگیری می‌شود اما در صورتی که هزینه تعمیرات با هزینه تعویض قطعات در یک رنج باشد، تعمیرکار با مشورت شما اقدام به تعمیر و یا تعویض خواهد کرد.

تعمیرات ساید بای ساید وایت هاوس

یخچال‌های وایت هاوس ساید بای ساید یکی از محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین مدل‌ها است، اما با وجود کیفیت بالای قطعات بازهم امکان خرابی آن‌ها وجود دارد. یخچال‌های وایت هاوس ساید بای ساید از تکنولوژی پیشرفته‌تری برخوردار هستند و تعمیرات آن‌ها پیچیده‌تر از یخچال‌های معمولی است. نمایندگی یخچال وایت هاوس با تیم حرفه‌ای که دارد، کار تعمیر انواع یخچال‌های صنعتی، فریزر، ساید بای ساید و غیره را انجام می‌دهند. یخچال‌های وایت هاوس ممکن است مونتاژ شده از کشور مکزیک و یا چین باشند و نوع و کیفیت قطعات استفاده شده در هر کدام از آن‌ها متفاوت است. بنابراین تکنیسین باید اطلاعات دقیقی از مدل یخچال و مونتاژ آن داشته باشد تا متناسب با آن از قطعات مناسب و اورجینال استفاده کند.

امکان خرابی در تمامی قطعات یخچال وجود دارد اما خرابی برد و کمپرسور یخچال‌های وایت هاوس یکی از اصلی‌ترین مشکلات است که در صورت‌عدم استفاده از تکنیسین‌های متخصص در زمینه یخچال وایت هاوس ممکن است هزینه زیادی برایتان داشته باشد. استفاده از افرادی با تجربه که از طرف نمایندگی یخچال وایت هاوس جهت تعمیرات مراجعه می‌کنند می‌تواند تا حد زیادی هزینه‌های تعمیرات را کاهش دهد چراکه این نمایندگی‌ها هزینه تعمیرات را با استفاده از نرخ مصوب از شما اخذ می‌کنند.

تعمیرات یخچال فریزر وایت هاوس

نمایندگی تعمیر و سرویس یخچال وایت هاوس

خدمات نمایندگی یخچال وایت هاوس شامل نصب و تعمیرات تخصصی انواع یخچال‌های برند وایت هاوس می‌باشد. یکی از مهم‌ترین مواردی که پس از خرید یخچال وایت هاوس اهمیت دارد نصب صحیح آن است. در صورت‌عدم نصب صحیح یخچال، خصوصا یخچال‌های ساید بای ساید، امکان تراز نبودن و ایجاد سر و صدای اضافه و عملکرد نامناسب کمپرسور آن وجود دارد. همچنین نصب صحیح به افزایش طول عمر قطعات مختلف یخچال وایت هاوس کمک می‌کند. علاوه بر این بعضی از یخچال‌ها باید به آب لوله‌کشی متصل شوند و تکنیسین‌های با تجربه این کار را به بهترین شکل برای شما انجام می‌دهند. تکنیسین‌هایی که از نمایندگی‌های معتبر وایت هاوس جهت تعمیرات مراجعه می‌کنند از قطعات کاملا اورجینال استفاده می‌کنند چراکه قطعات بی‌کیفیت و تقلبی باعث کاهش عملکرد یخچال خواهند شد.

در صورت امکان اکثر خدمات تعمیرات یخچال در مکان مورد نظر شما صورت می‌گیرد اما اگر نیاز به انجام تعمیرات تخصصی‌تر باشد یخچال با رعایت نکات اصولی و بدون آسیب دیدگی به تعمیرگاه منتقل شده و توسط تیم حرفه‌ای نمایندگی یخچال وایت هاوس به بهترین شکل ممکن تعمیر می‌شود.
انواع خدمات شامل:

• نصب یخچال
• شارژ گاز
• انجام تعمیرات سنسور، ترموستات، المنت، کمپرسور، فن و برد یخچال و غیره
• رگلاژ درب‌ها
• تعویض نوار و لولای درب‌ها
• رفع آبریزی یخچال
• و انواع تعمیرات مربوط به آبسردکن یخچال

اگر در میان نمایندگی‌ها، به دنبال بهترین نمایندگی یخچال وایت هاوس هستید، پیشنهاد ما به شما ساید وی‌آی‌پی خواهد بود. ساید وی‌آی‌پی یکی از معروف‌ترین نمایندگی‌های ایران بوده و با توجه به شهرت و تجربه‌ای که در زمینه تعمیر یخچال‌های مختلف دارند، می‌توانند انواع مشکلات پیش آمده برای یخچال شما را در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت، رفع کرده و تا حد زیادی از دلهره و استرس شما کم کنند.

چرا خدمات تعمیر یخچال وایت هاوس

 

تماس با ساید وی آی پی

اگر لوازم خانگی شما دچار مشکل شده است با ساید وی آی پی تماس بگیرید.

مشاوره اولیه

کارشناسان ما راهنمایی های لازم برای برطرف کردن مشکل را به شما ارائه می‌دهند.

ارائه زمانبندی و هزینه

کارشناسان هزینه تعمیر را به شما اعلام و زمان حضور را با شما هماهنگ میکند.

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیر کاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می آیند.

تعمیر یخچال وایت هاوس

قطعات تشکیل دهنده یخچال وایت هاوس

یخچال‌های وایت هوس نیز به مانند باقی یخچال‌ها، از قطعات نسبتا مشابهی برخوردار هستند.
کمپرسور یخچال یکی از اصلی‌ترین قطعات آن محسوب می‌شود و بهتر است هنگام خرید یخچال به کیفیت کمپرسور آن توجه فرمایید. گاز یخچال، رادیاتور و فیلتر نیز از بخش‌های مهم دیگری هستند که کیفیت آن‌ها تاثیر مستقیمی روی کارکرد یخچال شما داشته و می‌تواند تضمین‌کننده قدرت سرمایشی آن باشد.
در صورت بروز خرابی در یخچال شما، نمایندگی یخچال وایت هاوس تنها مکان مطمئنی است که می‌توانید به سراغ آن بروید. زمانی که قطعه خاصی در دستگاه شما نیاز به تعویض داشته باشد، بهتر است به مراکزی مراجعه کنید که درباره آن‌ها اطمینان کامل دارید، بدین شکل دیگر نگرانی نسبت به جعلی بودن قطعه وجود نداشته و قطعه جایگزین شده در یخچال شما، دقیقا به همان کیفیت نسخه اصلی خواهد بود. اگر بعد از تعمیرات متوجه بروز مشکل در دیگر بخش‌های یخچال شدید و یا از عملکرد آن به نسبت قبل رضایت نداشتید، بهتر است تا به کیفیت مرکز تعمیری شک کرده و به نمایندگی‌های اصلی و معتبر مراجعه نمایید.

معنی دکمه های نمایشگر یخچال وایت هاوس چیست؟

مسلماً داشتن اطلاعات کافی درباره نحوه کار با دکمه‌های یخچال وایت هاوس پس از خرید آن ضروری است. بنابراین در این قسمت به معرفی دکمه‌های این یخچال خواهیم پرداخت.

ON/OFF: از این دکمه جهت روشن و خاموش کردن یخچال استفاده می‌شود.

HOME: امکان دسترسی به منوی اصلی را فراهم می‌کند.

ICE/WATER: با این دکمه می‌توانید از آب و یخ یخچال استفاده کنید.

FREEZE: می‌توانید دمای فریزر را کم یا زیاد کنید.

FRIDGE: این گزینه امکان افزایش یا کاهش دمای یخچال را به شما می‌دهد.

ALARM: تنظیمات مربوط به هشدار باز ماندن درب یخچال در این قسمت قرار دارد.

ECO: به عبارت دیگر حالت اقتصادی است که جهت ذخیره انرژی به کار می‌رود.

RESET: ریست شدن و بازگشت به تنظیمات کارخانه توسط این دکمه انجام می‌شود.

مشکلات رایج یخچال‌های وایت هاوس

هرچند که اغلب مشکلاتی که در این یخچال‌ها به وجود می‌آید، توسط نمایندگی یخچال وایت هاوس رفع شده و می‌توان با مراجعه به این مراکز آن را از بین برد، اما باز هم دانستن این عیوب و تشخیص به موقع آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود. مشکلات عمده‌ای که تا به حال از یخچال‎‌ها گزارش شده‌اند عبارتند از:

موتور یخچال

کار نکردن موتور

خرابی رله استارت: این قطعه وظیفه راه‌اندازی و منتقل کردن جریان برق به کمپرسور را دارد. اگر رله استارت خراب شود موتور نمی‌تواند کار کند و همچنین امکان تعمیر آن وجود ندارد و باید با نمایندگی یخچال وایت هاوس تماس حاصل فرماید.

مشکل اتصال به برق: خراب شدن دو شاخه برق، سیم‌های برق یا محافظ برق می‌تواند اتصال به برق یخچال را دچار اختلال کند و همین امر سبب کار نکردن موتور شود.

ایرادات مربوط به برد الکترونیکی: بردالکترونیکی موجود در یخچال‌های جدید وظیفه مدیریت و ایجاد ارتباط بین قطعات یخچال را دارد که بروز مشکل در این برد ممکن است سبب اختلال در کار کردن موتور یخچال وایت هاوس شود.

صدای غیر عادی یخچال

به طور معمول ازهمه یخچال‌ها صداهایی منتشر می‌شود که مربوط به صدای موتور یا سیستم یخ‌زدایی خودکار است. اما در صورتی که این صداها غیر عادی شوند نیاز به بررسی خواهند داشت و در مواردی که مشکلات آن‌ها توسط صاحبان یخچال قابل حل نباشد باید از نمایندگی یخچال وایت هاوس کمک بگیرید. چند نمونه از مهم‌ترین دلایلی که ممکن است منجر به پخش شدن صدای غیرعادی از یخچال شود به شرح زیر است:

مشکل فن‌های داخل یخچال: مواردی همچون‌عدم روغن‌کاری، فرسوده شدن فن، ضربه خوردن فن سبب آسیب دیدن فن کمپرسور می‌شود و همین امر صدای غیر عادی در یخچال ایجاد می‌کند. البته در نظر داشته باشید که بقیه فن‌های یخچال نیز ممکن است دچار مشکل شوند.
خرابی کمپرسور و اتصالات آن: قرار گرفتن موتور یخچال به صورت نامناسب یا شل شدن پیچ‌های موتور می‌تواند سبب تولید صدا در یخچال وایت هاوس شود.

1

ایراد لرزشگیر کمپرسور: موتور یخچال هنگام کار کردن لرزش زیادی را ایجاد می‌کند که جهت رفع این لرزش‌ها از لرزشگیرهای پلاستیکی یا لاستیکی در حین ساخت یخچال استفاده می‌کنند. ممکن است با گذشت زمان لرزشگیرها فرسوده شوند و صدای غیرعادی در یخچال ایجاد شود.
خرابی رله استارت: خراب شدن رله استارت منجر به شنیده شدن صدای تق تق از یخچال می‌شود و در این حالت موتور روشن نمی‌شود.

2

ایرادات ایجاد شده توسط روغن کمپرسور: ممکن است حین جابجایی یخچال و یا دلایل دیگر، روغنی که درون کمپرسور وجود دارد وارد لوله‌های کندانسور یا اواپراتور شود و صدای قل قل یا جوشیدن از یخچال وایت هاوس تولید شود.
سیستم نوفراست: این سیستم در واقع به منظور برفک‌زدایی عمل میکند. در این فرایند المنت تعبیه شده در یخچال شروع به کار می‌کند و ممکن است در حین فعالیت دمای آن افزایش پیدا کند و به علت قرارگرفتن در بین برفک‌ها که دمای پایینی دارند موقتاً مقداری صدا از یخچال ایجاد شود.

3

لرزش یخچال

جمع شدن آب در یخچال

ایرادات مربوط به یخ ساز: اگر قسمت یخ ساز یا آب سردکن یخچال وایت هاوس سوراخ شود آب در یخچال جمع می‌شود. البته ممکن است قطع‌کننده آب یخ‌ساز هم خراب شود که در این‌صورت نیز آب به مخزن می‌ریزد و درون یخچال جمع می‌شود. به این دلیل که نمی‌توان این مسئله را به راحتی حل کرد بهتر است از نمایندگی یخچال وایت هاوس کمک بگیرید.

انسداد در سوراخ تخلیه: لوله یا سوراخ تخلیه که در داخل محفظه پشت یخچال قرار دارد و وظیفه آن تخلیه آب تولید شده توسط آب شدن برفک‌ها است اگر خراب شود منجر به جمع شدن آب در جامیوه‌ای و بخش پایین یخچال می‌شود.

جمع شدن آب در یخچال

سرد نشدن مواد غذایی در یخچال‌

عدم تنظیم بودن دما: در صورتی که به تازگی یخچال وایت هاوس را خریداری کرده باشید ممکن است دمای آن به صورت پیش‌فرض بالا باشد بنابراین باید آن را تنظیم کنید. میزان دمای مناسب یخچال ۲ الی ۵ درجه سانتی‌گراد است. در یخچال‌های جدید برخلاف یخچال‌های قدیمی که تنظیم دما توسط ترموستات تعبیه شده داخل یخچال انجام می‌شد می‌توانید با استفاده از کلید‌های نمایشگر یخچال دما را تغییر دهید.

 

عدم امکان گردش هوای سرد: اگر موادغذایی و مانعی در مقابل فن‌های خنک‌کننده یخچال قرار بگیرد گردش هوای داخل یخچال دچار مشکل می‌شود و منجر به افزایش دما خواهد شد.

خراب شدن درب: اگر درب یخچال به دلایلی همچون فرسوده شدن لاستیک دور درب به درستی بسته نشود سبب خارج شدن هوای سرد درون یخچال می‌گردد.

1

کاهش گاز یخچال: بر اساس گزارش‌های کارشناسان نمایندگی یخچال وایت هاوس کم شدن گاز یخچال و تخلیه شدن آن از مهم‌ترین دلایل گرم شدن این یخچال به شمار می‌رود. اگر این مسئله طولانی مدت شود سبب سوختگی کمپرسور خواهد شد.

ایرادات مربوط به قطعه رله اورلود و کمپرسور: کمپرسور وظیفه تبدیل گاز درون لوله‌ها به مایع را دارد. پمپاژ شدن این مایع به اپراتور سبب خنک شدن یخچال می‌شود. بنابراین با خراب شدن کمپرسور عمل خنک‌سازی یخچال صورت نمیگیرد و در صورت خراب شدن رله اورلود، موتور یخچال کار نمی‌کند.

2

ایراد لرزشگیر کمپرسور: موتور یخچال هنگام کار کردن لرزش زیادی را ایجاد می‌کند که جهت رفع این لرزش‌ها از لرزشگیرهای پلاستیکی یا لاستیکی در حین ساخت یخچال استفاده می‌کنند. ممکن است با گذشت زمان لرزشگیرها فرسوده شوند و صدای غیرعادی در یخچال ایجاد شود.
خرابی رله استارت: خراب شدن رله استارت منجر به شنیده شدن صدای تق تق از یخچال می‌شود و در این حالت موتور روشن نمی‌شود.

3

ایرادات مربوط به قطعه رله اورلود و کمپرسور

یک تماس ساده با نمایندگی یخچال وایت هاوس، می‌تواند در تشخیص مشکل به وجود آمده در یخچال به شما کمک کند. اگر مشکل شما با تماس به پایان نرسید، نیازی به نگرانی نیست. متخصصین این شرکت آماده خدمت‌رسانی به شما در محل بوده و می‌توانند با معاینه فیزیکی یخچال، بهترین درمان را برای آن انتخاب کنند.

برندهای رقیب یخچال وایت هاوس

بازاری که ما امروزه در آن قرار داریم، تلفیقی است از برندهای مختلف و شرکت‌های نامدار و حتی بی‌نام و نشان؛ شرکت‌هایی که هرکدام مدعی بهترین کیفیت بازار هستند ولی محصولات ارائه شده توسط آن‌ها تنها باعث گیج شدن بیشتر مشتریان خواهد شد. یخچال‌های وایت هوس نیز به طبع از رقیبان خاصی در بازار لوازم سرمایشی نگهدارنده برخوردار هستند؛ رقیبانی که در بسیاری از موارد با ایجاد نبردی سالم و مفید، باعث پیشرفت هرچه بیشتر برندهای دیگر می‌شوند. این رقابت در انت‌ها برای بازار و مشتریان مفید بوده و باعث افزایش کیفیت اجناس مختلف می‌شود. شرکت‌های امرسان، برفاب، هیمالیا، الکترو استیل و غیره تنها بخش کوچکی از رقیبان برند وایت هوس در بازار به شمار می‌روند. اگر برای انتخاب میان این برندهای رنگارنگ دو دل هستید، نمایندگی یخچال وایت هاوس مرکز مناسبی برای بررسی کیفیت این یخچال‌ها می‌باشد. شما با مراجعه به این مکان‌ها می‌توانید اطلاعات بیشتر و جزئیات جذاب‌تری را نسبت به محصولات شرکت وایت هوس به دست آورده و بعد از آن با داشتن اطلاعات کافی و مناسب، اقدام به انتخاب بهترین برند ممکن کنید. وایت هوس برندی است که انتخاب آن، آینده روشن‌تری را برای ما به ارمغان می‌آورد. آینده‌ای که با وجود نمایندگی یخچال وایت هاوس از پشتیبانی مناسبی برخوردار است. حال می‌توانید در گرمای صمیمی خانه خود، از وجود یخچالی سالم و قوی در گوشه آشپزخانه، دلگرمی مورد نیازتان را به بهترین شکل ممکن، دریافت کنید.

تاریخ بروز رسانی 1402/04/03