نمایندگی یخچال مابه

یخچال مابه دارای ظرفیت بالا و کیفیت تضمینی و بسیار بادوام می‌باشد. برند مابه سال ۱۹۴۶ در ابتدا با تولید مبلمان آشپزخانه در مکزیک فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون ۵۰ درصد بازار مکزیک را به خود اختصاص داده است. در سال ۱۹۵۰ به تولید یخچال‌فریزر و اجاق‌گاز پرداخت که تاکنون ادامه دارد. در سال ۱۹۶۰ در مکزیک در حوزه صادرات لوازم‌خانگی، به‌عنوان برند مطرح در سطح این کشور حائز رتبه شد. برای اینکه صادرات خود را در سطح جهانی عملی کند، دست به شراکت عظیم زد و همکاری خود را با شرکت مطرح جنرال الکتریک در بازار امریکا آغاز کرد. در اواخر دهه ۱۹۹۰ بخش وسیع و قابل‌توجهی از صادرات یخچال‌فریزر و اجاق‌گاز تولیدی در آمریکا را به خود اختصاص داد.

کمپانی مابه در حال حاضر صادرات جهانی تولید یخچال‌فریزر و اجاق‌گاز را باکیفیت تضمینی و گارانتی کالا ارائه می‌کند. پس اگر دنبال یک برند مطرح و وسیع در سطح جهانی هستید و اصل مهم شما در خرید کالا، کیفیت تضمینی و قیمت منصفانه و مشتری محور می‌باشد. یا اگر می‌خواهید حتی درزمانی که کالای شما نیاز به تعمیر پیدا کرد از پشتیبانی یک نمایندگی یخچال مابه معتبر بهره‌مند گردید. ساید وی آی پی از مجموعه‌ای متخصص و متعهد و کارآمد تشکیل یافته است که آماده ارائه خدمات سرویس و تعمیرات یخچال مابه، در سراسر شهر تهران و حومه می‌باشد.

ساید وی آی پی با کارشناسانی متخصص، متعهد و کارآمد آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می‌باشد. شما می‌توانید با توجه به محل سکونت خود با نزدیک ترین نمایندگی های ما در ارتباط باشید.

شمال و شمال غرب

لواسانات، شمیرانات، نیاوران، ولنجک، الهیه، تجریش، شریعتی، فرمانیه، کامرانیه، چیذر، زعفرانیه، منظریه، ازگل، دربند، دزاشیب، محمودیه، پل رومی، پاسداران، ظفر، میرداماد، جردن، دروس، پارک وی، شهرک غرب، سعادت آباد، ملاصدرا

مرکزی

راه آهن، مولوی، شوش، میدان قزوین، منیریه، حسن آباد، بعثت، افسریه، نازی آباد

شرق و جنوب شرق

گیشا، فاطمی، آرژانتین، عباس آباد، مطهری، فلسطین، توانیر، یوسف آباد، گاندی، امیرآباد

غرب و جنوب غرب

آیت الله کاشانی، باغ فیض، بلوار فردوس، آریا شهر، جنت آباد، جنرال الکتریک پونک، صادقیه، اکباتان، شهرک آپادانا، شهرزیبا، شهرک آزادی، مرزداران، شهرآرا، پاتریس، جلال آل احمد، سردار جنگل، شهرک راه آهن، جنرال میدان المپیک، شهران

 

ساید وی آی پی | نمایندگی تعمیرات تخصصی انواع یخچال و ساید آمریکایی

برای تعمیر لوازم خانگی خود میتوانید از شماره تماس ها یا فرم ثبت درخواست استفاده نمایید
شما میتوانید با پرکردن فرم زیر درخواست تعمیر خود را ثبت کنید تا در سریعترین زمان کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و تعمیرکاران را به محل اعزام کنند.

تخصصی ترین دپارتمان تعمیرات برندهای لوازم خانگی در تهران

سوالات متداول تعمیرات یخچال مابه

شرکت ساید وی آی پی در تلاش است که همواره بهترین قیمت را به مشتریان خورد ارائه دهد ولی نمی‌توان بدون عیب‌یابی و بازدید کارشناسان قیمت دقیقی از تعمیرات اعلام کرد. هزینه دستمزد تعمیرات توسط نرخنامه اتحادیه تعیین می‌گردد و جهت رضایتمندی مشتریان در اکثر مواقع هزینه دستمزد از این نرخنامه نیز کمتر می‌باشد.

هر یک از انواع خدمات از جمله عیب‌یابی تخصصی یا تعمیرات حرفه‌ای لوازم خانگی و درصورت نیاز به قطعات اصلی و اورجینال آن قطعه وخدمات در نمایندگی مابه، شامل گارانتی 18 ماهه می‌باشد.

در صورت نیاز به قطعات اورجینال و اصلی لوازم خانگی مابه، این قطعات توسط شرکت ساید وی آی پی تامین می‌گردد و این قطعات دارای 18 ماه ضمانت می‌باشند.

نمایندگی مابه در ساید وی آی پی با کادری مجرب و با تجربه تمامی لوازم خانگی برند مابه را تعمیر و در صورت نیاز به قطعات اصلی و اروجینال، آنها را با ضمانت 18 ماهه تعویض می‌کند.

خرابی‌های رایج یخچال فریز مابه

یخچال و فریزر از هر برندی که باشد بعد از مدتی مورد استفاده قرار گرفتن؛ ممکن است مثل هر وسیله برقی دیگری با مشکلاتی مواجه شده و نیاز به تعمیرات تخصصی یا حتی تعویض قطعات داشته باشد. یخچال فریزر برند مابه هم از این معضلات پیش‌رو در امان نیست. گاهی مشکلاتی که برای یخچال فریزر مابه به وجود آمده است؛ بایستی حتما به متخصصان در نمایندگی یخچال مابه سپرده شود ولی گاهی مشکلاتی هستند که در اثر نگهداری نامناسب مصرف کننده ایجاد می‌شوند. مثلا باز ماندن در یخچال به مدت طولانی، تراز نبودن محل قرارگیری یخچال وعدم نظافت و آلودگی یخچال می‌توانند سبب ایجاد اختلال در عملکرد آن شوند بنابراین با رفع این موانع؛ اغلب کارکرد صحیح و دوباره یخچال هم به آن برمی‌گردد. در جدول ذیل به معرفی تعدادی از این مشکلات یخچال فریزر مابه می‌پردازیم.

خرابی‌های رایج یخچال فریز مابه
خرابی‌های یخچال فریزر و یخچال ساید بای ساید مابه دلایل خرابی‌های رایج و راه حل‌های برطرف کردن فوری
رطوبت داخلی یخچال مابه باز ماندن طولانی مدت درب یخچال
بوی نامطبوع یخچال مابه نظافت فضای داخلی یخچال
لرزش یخچال مابه تراز نبودن محل قرارگیری یخچال با مشکل غلتک‌های یخچال
بسته نشدن کامل درب یخچال مابه مشکل در لاستیک درزگیر یخچال
صدای خش خش یخچال مابه باز بودن درب یخچال (بستن درب)
چشمک زن شدن چراغ نشان‌گر یخ‌ساز یخچال مابه گیر کردن یخ در یخ‌ساز
مشکل در نور داخلی یخچال و خاموش شدن آن‌ عدم وجود جریان الکتریکی (تعویض فیوز و رفع مشکل)
درخشش نارنجی رنگ در فریزر مابه علامت کارکرد صحیح بخاری یخ‌زدایی و یک علامت طبیعی است.

 مشکلات و نواقص ایراد شده در جدول فوق؛ توسط نگهداری نامناسب وعدم مصرف صحیح ایجاد می‌شوند. اما در صورت بروز مشکلات جدی‌تر بایستی با نمایندگی یخچال مابه برای ثبت درخواست بررسی و تعمیرات تماس بگیرید تا متخصص سرویس‌کار به محل مورد نظر اعزام شود. همچنین در صورت بروز مشکلات ذیل برای یخچال فریزر مابه خود با نمایندگی یخچال مابه تماس بگیرید:

خنک نکردن یخچال مابه به اندازه مطلوب

از متداول‌ترین دلایل گرم بودن فضای داخلی یخچال می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:
۱- تنطیم نبودن دمای داخلی یخچال
۲- پر بودن بیش از حد یخچال
۳- کثیف بودن کویل‌های کندانسور
۴- بسته نبودن کامل درب یخچال

توجه داشته باشید که گرم بودن یخچال باعث فشار بیشتری بر کمپرسور می‌گردد که خود باعث ایجاد مشکلات بعدی بیشتری است. لذا اگر موارد فوق را بررسی کردید و هیچ کدام از عوامل فوق در گرم شدن یخچال مابه شما دخیل نبود؛ بنابراین با نمایندگی یخچال مابه تماس بگیرید. در صورتی که از نصب یخچال مابه بیش از ۲۴ ساعت نمی‌گذرد برای تنظیم و رسیدن یخچال به دمای مطلوب به آن زمان بدهید.

توقف تولید یخ در یخ‌ساز یخچال فریزر مابه

برای رفع این مشکل ابتدا بررسی کنید که آیا تکه‌های یخ در منبع یخ‌ساز یخچال گیر کرده و باعث ایجاد انسداد در آن شده است یا خیر. به این منظور یخ‌ساز را برای مدتی خاموش کنید یا تکه‌های یخ گیرکرده را پاک و خارج کنید. از دیگر مواردی که باعث ایجاد مشکل در یخ‌سازی یخچال فریزر مابه میَشود عبارت هستند از:

۱- نرسیدن آب کافی به محفظه یخ‌ساز
۲- سرد نبودن محفظه یخ‌ساز به اندازه کافی
۳- خاموش بودن کلید پاور یخ‌ساز
لذا بعد از بررسی تمامی موارد گفته شده و رفع موانع فوق؛ اگر همچنان مشکل به قوت خود باقی است لازم است که با نمایندگی یخچال مابه تماس بگیرید.

کار کردن کمپرسور یخچال فریزر مابه به مدت طولانی

از کار کردن مداوم و طولانی مدت کمپرسور یخچال یا روشن و خاموش شدن متناوب آن می‌توان به مشکلات ذیل پی برد:
۱- باز کردن مداوم و مکرر درب یخچال
۲- قفسه یا کشوهای داخل یخچال مانع بسته شدن کامل درب می‌شود.
۳- ظرفیت یخچال بیش از حد پر شده است.
۴- از نصب جدید یخچال زمان زیادی نگذشته است.
۵- تنظیم دمای یخچال در سردترین حالت ممکن گذاشته شده است.
۶- کثیف شدن کویل‌های کندانسور که باعث می‌شود؛ مبرد یخچال خنک نشده و باعث کار کردن بیش از حد کمپرسور می‌گردد.

عیب‌یابی و تعمیر یخچال ساید بای ساید مابه

در جدول ذیل نحوه عیب‌یابی یخچال مابه و رفع آن توسط متخصصان نمایندگی یخچال مابه برای راحتی کار در جدول قرار داده شده است.

خرابی‌های رایج در یخچال فریزر مابه عیب‌یابی و تعمیر یخچال فریزر مابه
خرابی برد نوسانات برقی، فشار و ضربه در حین جابجایی و انتقال یخچال، دما و رطوبت برد
از کار افتادگی یخ‌ساز خرابی کمپرسور، عدم وجود گاز کافی، مسدودی مسیر فیلتر یخ‌ساز
عدم کارکرد صحیح موتور و کمپرسور یخچال فرسودگی و خرابی موتور و کمپرسور
کارکرد مداوم و بدون توقف یخچال خرابی کمپرسور، خرابی لاستیک درب، تاثیر دمای محیط
سر و صدای کارکردن یخچال و تولید آلودگی صوتی وجود لرزش در موتور، خرابی فن، خرابی کندانسور، نامناسب بودن محل نصب یخچال

در صورت بروز موارد ذیل حتما با نمایندگی یخچال مابه تماس گرفته و کار تعمیرات یخچال فریزر مابه خود را به متخصص این فن بسپارید:

۱- تعمیر لامپ یخچال ساید بای ساید: عدم روشن شدن لامپ در زمان باز شدن یا خاموش شدن آن در زمان بسته شدن نشان از خرابی آن است.

۲- تعمیر دمپر ساید با ساید: وظیفه این قطعه گرفتن سرمای موجود در فریزر و فرستادن آن به دورن یخچال است. خرابی این قطعه در یخچال می‌تواند خرابی مواد غذایی درون یخچال فریزر را به همراه داشته باشد.

۳- تعمیر مشکل سرد شدگی بیش از اندازه یخچال فریزر مابه: این مشکل معمولا به دلایل خرابی سنسور دما، خرابی ترمیستور، خرابی ترموستات، خرابی دمپر ورودی هوا و خرابی برد الکتریکی بروز پیدا می‌کند.

۴- تعمیر و تعویض لاستکی درب یخچال: بعد از مدتی استفاده به دلیل فرسودگی؛ بایستی از طریق یک تعمیرکار متخصص اقدام به تعویض لاستیک درب یخچال فریزر کرد.

۵- رفع صدای ناهنجار یخچال: تولید صدای ناهنجار در یخچال مابه می‌تواند به دلایل تراز نبودن یخچال، خرابی دیفراست و برد، خرابی فن موتور اپراتور و ایراد در اتصالات موتور یخچال بروز کند.

۶- تعویض موتور یخچال: این کار حتما بایستی از طریق نمایندگی یخچال مابه صورت بگیرد تا از بروز مشکلات بیشتر و هزینه‌های آتی جلوگیری شود.

نمایندگی معتبر یخچال مابه

یخچال مابه، بر اساس پیشینه روشن و کارنامه عملکردی موفق در طولانی‌مدت، متقاضیان قابل‌توجهی دارد. اگر به دلایلی، یخچال شما دچار مشکل شده و نیاز به سرویس یا تعمیر دارد. می‌توانید به نمایندگی معتبری که برای یخچال مابه، خدمات ارائه می‌کند، مراجعه کنید. ساید وی آی پی، در قالب یک تیم معتبر جهت سرویس‌دهی و تعمیر انواع یخچال با برندهای مختلف و معتبر از جمله یخچال مابه، خدمات ارائه می‌کند. که بر اساس مشتری محوری، بناشده است. خدمات مهم این مجموعه، به تمام نقاط تهران شامل می‌شود.

و ویژه مشتریان عزیزی است که به دلایل مختلف و یا مواجهه با مشکلاتی، نیاز به تعمیر و یا یخچال فریزر یا یخچال ساید بای ساید پیدا می‌کنند. با توجه به ضروری بودن استفاده از یخچال به‌طور مداوم، درصورتی‌که یخچال شما نیاز به تعمیر پیدا کند. مهمترین اصل اقدام و عمل به‌طور صحیح و اصولی است تا مشکل به وجود آمده با تأخیر در روند اقدام به تعمیر، چند برابر نشود.

نمایندگی معتبر یخچال مابه

چرا خدمات تعمیر یخچال مابه ساید وی آی پی؟

 

تماس با ساید وی آی پی

اگر لوازم خانگی شما دچار مشکل شده است با ساید وی آی پی تماس بگیرید.

مشاوره اولیه

کارشناسان ما راهنمایی های لازم برای برطرف کردن مشکل را به شما ارائه می‌دهند.

ارائه زمانبندی و هزینه

کارشناسان هزینه تعمیر را به شما اعلام و زمان حضور را با شما هماهنگ میکند.

تعمیر لوازم خانگی در منزل

تعمیر کاران مجرب برای انجام تعمیرات در اولین فرصت به منزل شما می آیند.

تعمیرات یخچال مابه

حل مشکل یخچال شما با ساید وی آی پی

مجموعه ساید وی آی پی، به‌موقع و هوشمندانه دست‌به‌کار می‌شود. با شناسایی به‌موقع این تیم متبحر و متخصص در حوزه تعمیر انواع یخچال با برندهای معتبر با اطمینان خاطر، شماره تماس این مجموعه را در لیست تلفن ضروری خود ثبت نمایید تا در صورت نیاز به مشاوره و تعمیرات یخچال مابه سریعاً اقدام نمایید.

خدمات لازم و موردنیاز مشتریان عزیز در تمام مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب تهران و حومه ارائه می‌گردد. اعزام نیروی خدماتی و تخصصی در تمام نقاط تهران و با مناسب¬ترین قیمت، صورت ¬می¬گیرد. مشتریان گرامی و وفادار، دیگر نگران مشکل خرابی یخچال مابه نباشید، فقط کافیست جهت راهنمایی دقیق و تکمیلی، با کارشناسان بخش پشتیبانی و مشاوران مجموعه، در تماس باشید.

یک تماس ساده با نمایندگی تعمیر یخچال مابه، می‌تواند در تشخیص مشکل به وجود آمده در یخچال به شما کمک کند. اگر مشکل شما با تماس به پایان نرسید، نیازی به نگرانی نیست. متخصصین این شرکت آماده خدمت‌رسانی به شما در محل بوده و می‌توانند با معاینه فیزیکی یخچال، بهترین درمان را برای آن انتخاب کنند.

تاریخ بروزرسانی 1402/04/03